اگر سفارش شما هنوز به دستتان نرسیده و وضعیت سفارشتان یکی از حالت های "در حال بررسی، در حال ارسال" است این امکان را دارید تا سفارش خودتان را از طریق تماس، کنسل کنید و درخواست بازگشت وجه نمایید. این کار به آسانی امکان پذیر است تا حتی اگر از خرید خودتان منصرف شدید در ebeen یک تجربه خوب به یادگار داشته باشید.

اگر سفارش شما به دستتان رسیده است ولی هنوز آن را آنباکس نکرده‌اید، می توانید تا حداکثر ظرف مدت ۷ روز از زمان تحویل سفارش؛ درخواست مرجوع کردن را از طریق تماس، با پشتیبانی مطرح کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی در اولین فرصت با شما برای نحوه مرجوع کردن ، تعویض یا تغییر کالا و یا بازپرداخت مبلغ سفارشتان با شما در ارتباط خواهند بود. لطفا توجه داشته باشید از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً خودداری کنید و برای مرجوع کردن، کالا و متعلقات کالا را همانند زمان تحویل، ارسال نمایید.

  • مشتری مؤظف است هنگام تحویل کالا ، جعبه کالا را مورد بررسی قرار دهد و در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی فیزیکی به جعبه محصول ، از گرفتن کالا از سفیر پیک امتناع کند.
  • در صورت دریافت کالا با آسیب فیزیکی، مسئولیت کالا بر عهده خریدار می باشد.
  • توجه داشته باشید که بسته‌بندی مناسب هر مرسوله‌ توسط شرکت ebeen انجام خواهد شد و سپس محصول به یکی از شرکت‌های حمل و نقل معتبر که توسط کاربر انتخاب میشود،تحویل می‌گردد و قبل از ارسال محصول‌‌،‌‌‌کد رهگیری مرسوله برای کاربر پیامک میشود. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل خواهد بود.

پیشنهاد می‌شود پس از تحویل کالا چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند:‌شکستگی‌،‌ترک خوردگی‌،‌زدگی و غیره است یا کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط ebeen از نظر جنس،‌برند‌،‌رنگ متفاوت است؛ حداکثر ظرف ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش،درخواست مرجوعی را از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی مطرح کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتریان‌،‌در اولین فرصت با شما برای نحوه مرجوع کردن کالا‌،‌تعویض و یا عودت مبلغ سفارشتان با شما در ارتباط خواهند بود. از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً خودداری نمایید و توجه داشته باشید برای مرجوع کردن‌،‌کالا و متعلقات کالا را همانند زمان تحویل‌،‌بسته بندی و ارسال نمایید. هزینه ارسال کالا در صورت تایید خرابی قطعات، رایگان و بر عهده ebeen است.

  • اگر محصول سفارشی با محصول دریافتی مغایرت داشته باشد و همچنین در صورت کسری اقلام همراه محصول‌،‌باید ظرف 24 ساعت به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
  • در صورتی که مشخصات ظاهری کالا روی باکس محصول ثبت شده باشد مثل رنگ محصول،‌لطفا پس از بررسی باکس محصول و مطالعه مشخصات روی محصول،‌در صورت مغایر بودن سفارش با کالای دریافتی ،‌بدون اینکه کالا آنباکس شود،‌با پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند برگشت و تعویض کالا انجام گردد.
  • به دلیل تغییرات سریع قیمت کالا و تحولات سریع در تجهیزات و قطعات‌،‌درصورت موجود نبودن دستگاه مدنظر، دستگاه جایگزین با مدل مشابه با احتساب قیمت روز محاسبه خواهد شد.
  • اگر تشخیص مغایرت کالا، بدون آنباکس کردن ممکن نباشد،‌در صورتی درخواست کاربر برای تعویض مورد بررسی قرار می‌گیرد که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خارج نشده باشد.
  • در صورتی که فقط با آنباکس کردن محصول، کاربر متوجه مغایرت و کسری اقلام همراه محصول شود، لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شود.
  • هرگونه ایراد وارده شده بر جعبه محصول (اعم از مخدوش شدن یا پاره شدن)، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • هزینه عودت کالا،‌در صورت مغایرت کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی،‌برعهده ebeen خواهد بود.

  1. کالای مرجوعی توسط کارشناس دریافت می شود.
  2. ایرادات مطرح شده توسط کارشناس فنی بررسی می‌گردد.
  3. در صورت تایید،‌ادامه روند در بخش گارانتی طی خواهد شد و در صورت عدم تایید کارشناس‌،‌کالا مجدد به مشتری بازمی‌گردد.

  • اشکال فنی وارده بر کالای تازه خریداری شده،‌ظرف یک روز باید به واحد پشتیبانی اعلام شود.
  • استفاده از این امتیاز در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی (بدون آسیب دیدگی جعبه و متعلقات) ارسال گردد. پس از بررسی و تایید واحد گارانتی، فرایند تعویض کالا و یا استرداد  انجام خواهد شد.
  • هرگونه آسیب و ایراد وارد شده بر جعبه محصول (اعم از مخدوش شدن، پاره شدن)، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • در صورت تایید و قبولی برگشت کالا‌،‌بسته بندی محصول باید از جانب مشتری به خوبی صورت بگیرد،‌بدیهی است هرگونه آسیب وارد شده به کالا بر عهده خریدار خواهد بود.
  • مشتریانی که از شهرستان ثبت سفارش کرده اند،‌در صورت مرجوع نمودن کالا،‌به دلیل مسافت و وجود آسیب های احتمالی حین حمل و نقل، حتما باید آن را بیمه نمایند.
  • سرویس ضمانت بازگشت 7 روزه،‌زمانی که اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و قطعات تزیینی) در اثر استفاده‌ی نادرست و نامناسب کاربر از کالا ایجاد شود،‌لغو می‌گردد. مواردی مانند‌:‌حمل و نقل و جابجایی،‌نصب و راه‌اندازی،‌تنظیمات،‌‌کاربرد غیرمعمول،‌نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) به منزله ی استفاده نادرست تلقی می‌شود.

  • فروشگاه اینترنتی ebeen موظف است،‌کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای او ارسال کند.
  • پس از ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید‌،‌مبلغ کالا تغییر نخواهد کرد.
  • در حال حاضر، امکان تغییر آدرس، پس از ثبت نهایی سفارش و تکمیل فرایند خرید وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه مجموعه ebeen سعی بر آن داشته تا مشخصات هر محصول در سایت به طور کامل ذکر شود تا کاربران با اطلاعات جامع خرید خود را انجام دهند، در صورت مواجه شدن با کالایی که مشخصات کاملی برای آن درج نشده، لطفا از طریق تماس  با پشتیبانی ارتباط حاصل نمایید.
  • قیمت تمامی کالاها در سایت به طور دقیق و کامل ثبت شده و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل و نقل، به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی، امکان‌پذیر نیست.
  • با توجه به خرید آنلاین و اینترنتی، تمام کالاها بدون تست قبلی و پلمپ شده برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • قوانین گارانتی، شرایط مرجوعی و تعویض کالاهایی که شامل این شرایط می شوند، جهت اطلاع رسانی کاربران گرامی به صورت کامل، در صفحاتی با همین نام درسایت قرار گرفته است.
  • مسئولیت تمامی کالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل بوده و تمامی کالاهای گران قیمت بیمه‌ی حمل می‌گردند.
  • در هنگام دریافت سفارش، خریدار مؤظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتی که نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد، آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌ صورت رسمی صورتجلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب را حداکثر ظرف 24 ساعت به پشتیبانی گزارش دهد تا مجموعه ebeen بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
  • خریدار موظف است پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری و فیزیکی بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به ebeen اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، ebeen مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش‌، کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتی که مشخصات کالا با مشخصات ثبت شده در سایت مغایرت داشته باشد آن را به پشتیبانی اطلاع دهد، در صورت تاخیر در اعلام وجود مغایرت، شرکت ebeen مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • اگر کالایی دچار اشکال فنی شود و همچنین در گروه کالاهایی که شرایط ضمانت هفت روزه‌ دارند قرار بگیرد، پس از مرجوع کردن کالا، دستگاه/قطعه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید کارشناسان ebeen، کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه به حساب خریدار عودت داده می شود.
  • در صورتی که کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان ebeen بررسی و یا تعمیر شود، ebeen مسئولیت آن را برعهده نخواهد گرفت.
  • در صورتی که با نصب نرم‌افزار و یا تغییر دادن شرایط محصول، آسیبی بر کالای خریداری شده وارد شود‌، ebeen از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد یا در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ قرارگرفته باشد و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت‌، آن را به مجموعه عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده ebeen خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا به آدرس مورد نظر تحویل داده شده باشد‌ و کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد(کالاهایی که شامل این موارد می شود در صفحه شرایط مرجوعی و تعویض به طور کامل نوشته شده است) خریدار می‌تواند آن را با در نظر گرفتن زمان تعیین شده و با هماهنگی قبلی به آدرس ذکر شده در سایت ارسال نماید. (هزینه عودت کالا به ebeen در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد) .
  • برای عودت کالا(با هماهننگی پشتیانی) خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس فروشگاه ebeen  ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتی که کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و ebeen از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
  • در صورت لغو سفارش، ebeen سه روز کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که به نام کد ملی کاربر ثبت شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.
  • خرید آنلاین، تنها از طریق سایت امکان پذیر است. فعالیت ebeen در اینستاگرام تنها با اکانت رسمی شرکت که در سایت درج شده است، می‌باشد.هرگونه سواستفاده از نام و برند ebeen  پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی (بخش پشتیبانی) به اطلاع مشتری خواهد رسید.
  • تا زمانی که سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی سایت، سفارش را لغو نمایید.
  • در صورتی که کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات از جانب کارشناسان فنی شرکت، دچار آسیب گردد، کالا توسط شرکت با مدل کالای مشتری و یا مشابه تعویض خواهد شد.
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها بر عهده خریدار می باشد .
 
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵